S’afiança el nou servei de ressonància magnètica ambulatòria

26/04/2024 - 08:58

L’Hospital de Barcelona realitza proves diagnòstiques de ressonància magnètica per a les persones assegurades d’Assistència Sanitària no ingressades al centre, ampliant la xarxa de punts de diagnòstic per la imatge de l’entitat.

Resultats d'una ressonància magnètica

Els bons resultat de la prova pilot duta a terme ens els últims mesos han permès consolidar el nou circuit de ressonància magnètica de L'Hospital de Barcelona, que permet optimitzar l’ús de la seva tecnologia i el coneixement dels seus equips experts. Amb aquesta mesura, la població assegurada d’Assistència Sanitària pot accedir al servei de manera ambulatòria per fer-s’hi les proves diagnòstiques indicades.

Per mantenir els estàndards de qualitat i seguretat que caracteritzen l'Hospital de Barcelona, s’han establert protocols i circuits renovats d’acord amb aquest nou model de prestació de serveis, simplificant els procediments per als professionals mèdics i, sobretot, per als pacients, que veuen ampliats els punts de diagnosi d’Assistència Sanitària.

La ressonància magnètica sense ingrés és mostra de l’aposta i el compromís continu de l'hospital amb la millora constant i la innovació, proporcionant els millors serveis possibles i fent-los accessibles a la seva població de referència.