Alt nivell d'especialitat a les jornades mèdiques de l'Hospital de Barcelona

04/07/2022 - 14:19

Com a centre preparat per afrontar tot tipus de situacions relacionades amb la salut de les persones, l’Hospital de Barcelona compta amb professionals de prestigi i s’ocupa de la divulgació científica i actualització de coneixements de la comunitat mèdica al seu voltant. Així, més enllà del seu complet i continuat programa docent, amb periodicitat anual celebra trobades sobre temes d’actualitat dirigides a un públic professional. Aprofitant l’estabilització de la pandèmia, s’han recuperat en el seu format presencial. En total, prop de 300 metges, infermeres, psicòlegs, fisioterapeutes i altres perfils de l’entorn van omplir la sala d’actes.

Jornada médica del Hospital de Barcelona

La 6a Jornada sobre Cirurgia Ortopèdica i Traumatologia va tenir lloc l’1 d’abril amb l’artroplàstia total de genoll com a patologia d’anàlisi i la coordinació del Dr. José Antonio Hernández Hermoso. El 10 de juny es va celebrar la 10a Jornada sobre Patologia de l’Embaràs, que va abordar les novetats en reproducció assistida, la relació entre COVID-19 i embaràs i les gestacions en el límit de la viabilitat. Per últim, ja el 17 de juny, per primera vegada l’Hospital de Barcelona va acollir una Jornada de Qualitat Assistencial, que va aprofundir sobre l’experiència del pacient i va reunir ponents de la talla dels doctors Jordi Varela, Faust Feu i Yolima Cossio.