El Barça reparteix il·lusió i felicitat a nens i nenes de l’Hospital de Barcelona

05/01/2023 - 09:59

La delegació blaugrana, encapçalada per Sergio Busquets, recupera la tradicional visita de Reis després de dos anys de pandèmia.

Foto de família de la delegació blaugrana i els pacients de pediatria.

El passat dia 2 de gener, la plantilla del primer equip masculí de futbol del FC Barcelona va tornar a trepitjar els hospitals amb l’objectiu de visitar pacients de pediatria. Emoció i regals van presidir una jornada inoblidable que, a causa de la pandèmia de COVID-19, no s’havia pogut celebrar de forma presencial els anys 2021 i 2022.

En concret, en aquesta ocasió la delegació del club encarregada de repartir somriures i signatures a l’Hospital de Barcelona va ser encapçalada pel capità Sergio Busquets, acompanyat del fisioterapeuta Edu Pons i el directiu Joan Soler. Alguns nens i nenes fins i tot van rebre els convidats vestits amb la samarreta del FC Barcelona perquè els la firmessin. Les famílies van agrair la il·lusió que la visita va injectar als seus fills i filles.

Amb caràcter institucional i especial dedicació als nens, els ídols van portar obsequis però, sobretot, molta il·lusió i ànims per a una ràpida recuperació.