El Barça reparteix il·lusió i felicitat a nens i nenes de l’Hospital de Barcelona

04/01/2024 - 13:35

La delegació blaugrana, encapçalada per Xavi Hernández i Sergi Roberto, visita els nens i les nenes ingressats al centre de referència d’Assistència Sanitària.

Delegació blaugrana amb pacients i equip de pediatria de l'Hospital de Barcelona

Com és tradició durant les festes de Nadal, els jugadors del primer equip del FC Barcelona, acompanyats de membres del cos tècnic, van visitar ahir els nens i nenes ingressats a l’Hospital de Barcelona, una emotiva iniciativa que ja és tradició en aquestes dates i que es va recuperar l’any passat després de la COVID-19.

En concret, en aquesta ocasió la delegació del club encarregada de repartir somriures, regals i signatures a l’Hospital de Barcelona va ser encapçalada per l’entrenador Xavier Hernández i el capità Sergi Roberto. Alguns nens i nenes fins i tot van vestir-se amb la samarreta del FC Barcelona perquè els la firmessin. Els professionals de l’Hospital de Barcelona i les famílies van agrair la il·lusió que la visita va provocar en els nens i nenes ingressats.

Un any més, tot i que la visita té caràcter institucional, provoca una gran il·lusió i esperança entre els més petits que malauradament passen aquests dies fora de casa. És una acció solidària conjunta amb la Fundació Barça, que dona suport a nens i nenes vulnerables de tot el món a través de la promoció de l’esport. Un granet de sorra per proporcionar-los l’accés a una vida millor.