Els fitxatges del FC Barcelona passen la revisió mèdica a l’Hospital de Barcelona

09/02/2024 - 12:05

Quan arriben noves incorporacions al club o les figures de l’esport tornen a la rutina de la competició després d’una aturada, Assistència Sanitària s'encarrega de comprovar-ne la forma física i l’Hospital de Barcelona du a terme les proves mèdiques més complexes.

Ricky Rubio durant la revisió mèdica

El FC Barcelona, un dels clubs més reconeguts a nivell mundial, no només destaca pels seus èxits esportius sinó també per la seva preocupació per la salut i el benestar dels seus jugadors, amb uns serveis mèdics de primer nivell. Assistència Sanitària i l'Hospital de Barcelona col·laboren activament amb l’entitat per realitzar les proves mèdiques als seus fitxatges i esportistes i, així, assegurar-ne les millors condicions físiques.

Recentment, aquesta col·laboració s'ha posat de manifest amb la visita de Ricky Rubio, reconegut jugador de bàsquet, a les instal·lacions de l'Hospital de Barcelona per realitzar les corresponents proves mèdiques. Aquestes proves, supervisades per professionals de la medicina esportiva, inclouen diversos controls que garanteixen l'estat físic òptim del jugador, com ara proves cardiovasculars, d'imatge i d'altres exàmens específics relacionats amb l'activitat esportiva.

La importància d'aquestes proves mèdiques radica en la seva capacitat per detectar qualsevol possible problema de salut o lesió latent que pugui afectar el rendiment dels jugadors al terreny de joc. A més, també serveixen per establir un historial clínic personalitzat per a cada esportista, la qual cosa facilita un seguiment continuat de la seva salut i prevé qualsevol possible complicació futura.