L’Hospital de Barcelona arriba a Linked In per compartir les seves novetats

27/07/2023 - 12:19

Amb la creació i actualització de la seva nova pàgina oficial d’empresa a Linked In, l’entitat s’incorpora a la xarxa professional líder per mantenir una relació més propera amb el seu entorn i oferir informació rellevant sobre la seva actualitat corporativa.

Metge que sosté una tauleta amb el logotip de Linked In

L’Hospital de Barcelona, referent de la sanitat privada, fa un pas més cap a la consolidació de la seva presència digital amb la creació de la seva pàgina oficial a Linked In. Aquesta nova plataforma es presenta com un espai estratègic per compartir amb la seva comunitat de seguidors i el públic interessat les notícies i avenços més rellevants de l’organització.

Linked In, com a xarxa social professional destacada, ofereix l'oportunitat d'establir un canal directe de comunicació amb tothom que pugui conformar l’entorn més immediat de l’entitat i, alhora, la resta del sector sanitari. A través d'aquesta plataforma, es vol mantenir un diàleg constant i transparent amb qui desitgi conèixer més el primer hospital cooperatiu del món i estar al dia de les seves últimes novetats.

Contingut exclusiu relacionat amb les fites i avenços del dia a dia, innovacions en les instal·lacions i serveis, propostes del programa docent, esdeveniments destacats… I també oportunitats en el terreny laboral. A més de reflectir aquest tipus d’informacions, aquesta iniciativa és un reflex del compromís amb l'excel·lència en la comunicació corporativa, mitjançant un canal obert per escoltar i respondre a les inquietuds i suggeriments que puguin sorgir.

En definitiva, l’Hospital de Barcelona arriba a Linked In per convidar els seus públics a seguir la seva pàgina oficial i a unir-se a aquesta comunitat digital en constant creixement.