L’Hospital de Barcelona celebra la diada de Sant Jordi

25/04/2023 - 10:47

Es va instal·lar una parada de roses i llibres amb decoració especial i es van regalar roses a totes les persones ingressades.

Safata amb l'esmorzar de Sant Jordi

El 2023, la festa del llibre i la rosa es va tornar a viure a l’Hospital de Barcelona amb plena intensitat. Al llarg de tota la setmana prèvia i fins uns dies després de la diada, els usuaris van tenir referències a una de les festes més importants de Catalunya, que se celebra cada any el 23 d'abril.

La botiga i tota la l’organització de l’Hospital de Barcelona es van bolcar a fer que, tot i estant en un centre hospitalari, tothom pogués viure amb alegria un dia tan especial. Ja de bon matí, l’esmorzar per a les persones ingressades es va servir amb un rosa d’obsequi, símbol per excel·lència de la llegenda de Sant Jordi, el drac i la princesa.

Però Sant Jordi és també el Dia Internacional del Llibre, ja que coincideix amb la mort de Shakespeare i Cervantes, per això la tradició anima a regalar llibres en aquesta data. És, per tant, una ocasió per promoure la lectura i el coneixement. La botiga, amb un drac gegant presidint l’aparador, va incrementar la seva oferta de llibres, amb títols per a tots els gustos i públics, amb un 5% de descompte en la compra d’aquests articles fins dissabte 29 d’abril.

Parada de llibres de Sant Jordi