Nova ubicació de les consultes d’especialitats a l'Hospital de Barcelona

05/04/2023 - 16:59

La quarta planta, remodelada per adaptar-se als nous usos, acull des del mes de febrer passat les dependències de les consultes d’especialitats.

Mostrador de consultes d'especialitat

En línia amb altres actuacions dutes a terme a l'edifici de l'Hospital de Barcelona, que darrerament ha inaugurat la renovació de la Unitat de Cures Intensives (UCI) i de l'Àrea d'Urgències i Admissions, s'ha fet efectiu el trasllat a la quarta planta de les consultes d’especialitats. Tant la d’atenció integral al viatger (CAIVAS) com les de l’embaràs de risc (CERI), infecció genitourinària i rectal (CLIGUR) i infecció osteoarticular (CLIO) compten amb un nou espai propi dotat de punt d'atenció al pacient i sales d'espera. En definitiva, la intervenció té per objecte permetre una atenció millor a les persones que la requereixin i adequar l'arquitectura a les noves necessitats dels serveis.