Participació al Finance Summit Day 2024

15/03/2024 - 14:19

L'Hospital de Barcelona participa en un fòrum empresarial per analitzar i debatre sobre perspectives econòmiques i financeres, reptes dels responsables de finances i les tendències tecnològiques més imminents.

Sala del Finance Summit Day durant la intervenció de Marta Sans

El Finance Summit Day, impulsat per l’APD (Associació per al Progrés de la Direcció), va tenir lloc el passat 6 de març i a la taula rodona “Els reptes del CFO (chief financial officer) per al 2024” va comptar amb la participació de Marta Sans, directora econòmica i financera de SCIAS Hospital de Barcelona, que va exposar la situació i les valoracions del centre amb la vista posada en els pròxims mesos i el conjunt de l’any 2024.

Per als CFO, el panorama de 2024 es presenta desafiant i ple d'oportunitats. En un entorn empresarial dinàmic i complex, davant de reptes com la gestió del risc, l'optimització del rendiment financer, l'adaptació a les tecnologies emergents i la demanda de transparència i sostenibilitat, és essencial explorar i comprendre el marc per impulsar i aprofitar les noves oportunitats de creixement i transformació.

La participació de l’Hospital de Barcelona va permetre, des d’una organització autogestionada exemple del cooperativisme sanitari, compartir experiències amb professionals reconeguts d’altres sectors i posar de manifest un model alternatiu basat en la qualitat assistencial.