Participació a les XXXII Jornades de la Societat Catalana de Malalties Infeccioses i Microbiologia Clínica

14/11/2023 - 09:09

La Dra. Yolanda Meije, cap del Servei de Medicina Interna i Malalties Infeccioses de l'Hospital de Barcelona, des de la visió de l’infectòleg, va abordar el maneig clínic i al laboratori de les infeccions en els diferents nivells assistencials.

Intervenció de la Dra. Yolanda Meije

L'Hospital de Barcelona ha estat representat a les XXXII Jornades de la Societat Catalana de Malalties Infeccioses i Microbiologia Clínica per la Dra. Yolanda Meije, cap del Servei de Medicina Interna i Malalties Infeccioses, a més d’altres professionals del centre acreditats com a assistents. Les jornades, que van tenir lloc el 20 i 21 d’octubre, van reunir nombrosos experts en infeccions i microbiologia clínica.

En concret, la Dra. Meije va participar a la taula rodona dedicada al maneig clínic i al laboratori de les infeccions als diferents nivells assistencials. La seva ponència, titulada "Visió de l’infectòleg: treballar a un hospital comarcal vs hospital de referència", va ser una oportunitat per compartir la seva experiència en aquest camp i oferir una visió detallada dels diferents dispositius assistencials.

Millorar contínuament la qualitat de l'atenció mèdica i compartir el coneixement són dues de les prioritats de l'Hospital de Barcelona, que impulsa accions de formació en tots els membres dels seus equips i la participació en jornades d’aquesta mena.