Premi a l'Excel·lència Mèdica del COMB al Dr. Lluís Molina Ferragut

28/11/2023 - 15:20

Cardiòleg d’Assistència Sanitària i col·laborador habitual de l'Hospital de Barcelona, ha rebut un reconeixement a una trajectòria professional basada en el compromís, l'honestedat, l'altruisme, la integritat i l’excel·lència.

Dr. Lluís Molina Ferragut

El Dr. Lluís Molina Ferragut ha estat distingit en el lliurament dels Premis a l'Excel·lència Professional, que des del 2004 concedeix el Col·legi de Metges de Barcelona (COMB). L’objectiu del guardó és posar el focus en trajectòries exemplars d'exercici de màxima qualitat i enaltiment dels valors que configuren el professionalisme mèdic.

En aquest cas, el COMB ha volgut posar en valor la tasca d’un metge cardiòleg d’Assistència Sanitària, col·laborador habitual de l’Hospital de Barcelona. Amb una carrera prominent en l'àmbit de la salut cardiovascular, el Dr. Molina Ferragut ha dedicat molts anys al servei de la seva especialitat i ha estat estretament lligat a la cooperativa SCIAS i l’Hospital de Barcelona.