Reconeixements als professionals de l'Hospital de Barcelona

28/11/2022

Ahir 28 de novembre, el Col·legi de Metges de Barcelona va celebrar la seva gala anual de lliurament dels Premis a l'Excel·lència Professional, que des del 2004 es concedeixen en homenatge a trajectòries professionals basades en el compromís, l'honestedat, l'altruisme, la integritat i la excel·lència. Aquesta vegada, els jurats constituïts per metges de reconegut prestigi van guardonar dos professionals que han desenvolupat la seva carrera a l'Hospital de Barcelona, ​​estretament lligats a la cooperativa.

Premiats del COMB 2022

D'una banda, el Dr. Genís Carrasco Gómez, del Servei de Medicina Intensiva, va ser reconegut en la categoria d'Humanitats, Cooperació i Gestió. D'altra banda, la Dra. Roser Cid Pañella, del Servei de Medicina Interna, va recollir la distinció corresponent a la categoria d'altres àmbits assistencials. Tots dos casos són exemple d'una trajectòria exemplar d'exercici de màxima qualitat i enaltiment dels valors que configuren el professionalisme mèdic.

Genís Carrasco i Roser Cid