Sessió formativa a l'Hospital de Barcelona a càrrec del Dr. Antoni Trilla

15/11/2021 - 11:52

El mes de novembre passat, el Dr. Antoni Trilla, Cap del Servei d'Epidemiologia de l'Hospital Clínic i Degà de la Facultat de Medicina de la Universitat de Barcelona, ​​va pronunciar una conferència a l'Hospital de Barcelona.

sessio-trilla

Insistint en la importància de mantenir les mesures bàsiques de protecció davant dels contagis, el Dr. Trilla va voler donar un missatge de tranquil·litat als professionals sanitaris de l'Hospital de Barcelona i reiterar la importància de la vacunació a totes les franges d'edat de la població per frenar l'aparició de noves soques i l'avenç de la pandèmia. Els assistents van voler ampliar la informació sobre la vacunació en edats pediàtriques, la necessitat de la tercera dosi i la possibilitat de l'arribada de noves onades, entre d'altres temes.