Sessions formatives amb els doctors Güerri i Campins, referents d’actualitat

12/04/2022 - 18:24

Les sessions de dilluns de l’Hospital de Barcelona van comptar en dues ocasions successives amb la participació de dues figures destacades de l’àmbit sanitari català, més encara des de l’arribada de la COVID-19.

Els doctors Campins i Güerri a l'Hospital de Barcelona

El passat 14 de març va ser el Dr. Robert Güerri, cap del Servei de Malalties Infeccioses del Parc de Salut Mar, qui va exposar breument les claus sobre què han suposat aquests dos anys de pandèmia per, ja amb detall, analitzar quina és l’evolució esperada en la fase actual i posar en qüestió que es pugui parlar del final.

Coneguda per la seva especialització en vacunologia, la Dra. Magda Campins és investigadora del Grup de Recerca en Epidemiologia i Salut Pública del VHIR (Vall d'Hebron Institut de Recerca), un dels principals centres de referència del nostre entorn. Tot i el seu paper destacat en la crisi del coronavirus, en la seva conferència del passat 21 de març va fer una explicació sobre l’actualitat en vacunes, amb referències puntuals a les de la COVID-19.

Una sala d’actes plena va acompanyar els ponents en tots dos casos com a prova de l’interès dels temes escollits i l’atractiu de les veus convidades.