Arrenquen el programa docent i les diverses activitats de l’Hospital de Barcelona

05/10/2023 - 14:13

El final de l’estiu enceta un curs acadèmic amb sessions periòdiques de les principals especialitats mèdiques i l’arribada d’estudiants de medicina i infermeria, així com tècnics assistencials que es preparen i amplien els seus coneixements.

Professionals de la medicina en una sala d'estudi.

L'Hospital de Barcelona és model d’excel·lència sanitària i, per això, exemple de lloc on la pràctica mèdica privada complementa el sistema de formació per crear professionals de la salut altament qualificats. Amb l'arribada del mes d'octubre, s’inicia un nou curs acadèmic i es reprèn el programa docent, amb propostes renovades mensualment.

El centre dona la benvinguda als nous estudiants de medicina i infermeria, així com als tècnics assistencials però, sobretot, segueix oferint sessions formatives per al públic expert. S’ha reprès el curs de traumatologia per a infermeria, ha començat el nou curs de sessions de pediatria i, pròximament, ho faran les del PAPPA. A més, el cicle de sessions de dilluns s’obre el dia 16 amb una conferència, a càrrec de la Dra. Sandra Mechó, que porta per títol “La ressonància magnètica en el món del futbol”. Aquest mateix mes la seguiran altres cites sobre mediació i confidencialitat en l’àmbit de la salut.

Durant el curs 2023-24, doncs, l’Hospital de Barcelona referma l’aposta per la competència i la qualificació dels professionals de la salut, oferint-los oportunitats per seguir formant-se i per adquirir experiència pràctica en un entorn clínic real, de la mà d’experts.