Èxit de participació a l’11a Jornada sobre Salut de l'Embaràs de l'Hospital de Barcelona

29/11/2023 - 17:17

La cita, multidisciplinària i dedicada a exercici físic i alimentació, recuperació postpart i nutrició en la gestació, va reunir prop de 100 professionals de la salut, incloent metges de diverses especialitats, infermeres, nutricionistes i fisioterapeutes.

11a Jornada sobre Salut de l'Embaràs

Coincidint amb el Dia Mundial de la Prematuritat, el passat 17 de novembre l'Hospital de Barcelona va ser amfitrió de l’11a Jornada sobre Salut de l'Embaràs, que recull el testimoni de les edicions anteriors i forma part del programa docent del centre, pensat per a la promoció de la salut i l'actualització del coneixement mèdic.

En aquesta ocasió, la jornada va destacar qüestions rellevants com l'impacte de l'exercici físic i l'alimentació en la gestació, la importància de la recuperació postpart i la nutrició adequada durant l'embaràs.

L'esdeveniment va registrar dades d’assistència molt satisfactòries, amb més de 90 professionals inscrits i ponents experts en els respectius camps. Dues taules rodones i un taller pràctic van conformar un programa divers i dissenyat tenint en compte aspectes de salut que apareixen de forma recurrent en el seguiment de l’embaràs.

El següent vídeo ofereix una visió global dels continguts de la jornada de la mà dels propis ponents:

Enllaç al vídeo-resum de la jornada